RTÜK verileriyle basın özgürlüğünün resmi: İstifa haberini 1.775 kanal veremedi
RTÜK verileriyle basın özgürlüğünün resmi: İstifa haberini 1.775 kanal veremedi

RTÜK Üyesi İlhan Taşçı’dan aldığı bilgiyi aktaran gazeteci İsmail Saymaz, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak’ın istifasını dün 1780 kanaldan sadece 5 tanesinin verdiğini söyledi.

İSTİFA HABERİ SADECE 5 KANALDA

Kübra Par’la Açık ve Net programında Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Üyesi İlhan Taşçı’dan aldığı bilgiyi aktaran Saymaz, Berat Albayrak’ın istifa haberini Habertürk, KRT, FOX TV, Halk TV ve Tele 1’in verdiğini ifade etti. Saymaz, 1775 kanalın ise Albayrak’ın dün yaptığı istifa açıklamasını aktarmadığını söyledi.

SESSİZLİĞE GÖMÜLDÜLER

CNN Türk ve NTV gibi kanallar önceki gün, Albayrak’ın istifası ve ardından yapılan açıklamalara ilişkin altyazı bile paylaşmamıştı. Kanallar bu gelişmeyi iddia düzeyinde de haberleştirmemişti. Aynı şekilde A Haber gibi doğrudan hükumet tarafından kontrol edilen medya organları da Berat Albayrak’ın istifasının ardından sessizliğe gömülmüştü.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here